Zemeljska obla je že od nekdaj razdeljena na zemeljsko širino in dolžino, o tem smo se učili v šoli in si mislili, da to lahko zanima le vojsko in mornarje, nas pa se ne tiče zares. Prav potiho so se nam prikradle naprave, ki točno vedo, kje se nahajamo in nam in še komu to sporočajo.. Celoten članek si preberite pod več |
Taki zemljevidi so zlasti uporabni v napravah, ki
izkoriščajo možnosti GPS-sistema, s katerim je mogoče natančno določiti lokacijo na
zemljevidu. Vodijo nas po neznanih poteh in nam govorijo, kje zaviti levo in kje desno
in kje peljati naravnost od ene do druge točke po vseh glavnih, stranskih ali mestnih
ulicah. V ozadju se odvija prava bitka med lastniki zemljevidov, kateri je boljši in
katerega naj posamezni ponudnik uporabi.
Vemo, da je pomembno, da se naša ponudba pojavi na takih zemljevidih. Ponudba
informacijske točke, kjer nudimo mimoidočim informacije, zakaj se naj pri nas
ustavijo in nas obiščejo. Ponudniki telefonov ponujajo vedno boljše aplikacije, ki te
informacije nudijo.
Dobro je, da naše spletno mesto nudi elektronski zemljevid tako, da smo na njem
vidni. Informacije, ki jo v tak zemljevid zapišemo, je težko vzdrževat in urejat, zaradi
tega je pametno, da to vključimo v urejanje samega spletnega mesta.
Območna obrtno-podjetniška zbornica Mozirje je vključila elektronski zemljevid na
svoje spletno mesto. Omogočila je svojim registriranim članom, da se preko iskalnika
po ponudbi na zemljevidu pojavijo vsi, katerih ponudba vsebuje iskani niz. Tako
npr. povprašamo po mizarju in se nam na zemljevidu prikažejo vsi mizarji, ki so
vključeni v sistem obveščanja. Takšno združevanje omogoča hiter pregled vseh
ponudnikov posamezne sekcije oz. vseh, ki nek izdelek tržijo na določenem
geografskem področju.
Lahko jo tudi združimo v blagovno znamko npr. gostinska ponudba Zgornje
savinske doline. Tako predstavljena ponudba nudi bistveno večjo možnost
izbire potencialnemu kupcu, kot če se predstavlja vsak sam. Oglaševanje
poteka preko enega elektronskega naslova http://www.ooz-mozirje.si kar
omogoča nizke stroške oglaševanja in skupni nastop na trgu.