Tokrat vam predstavljamo našo najnovejšo spletno aplikacijo e-komunikator. S pomočjo te aplikacije lahko zbirate elektronske naslove vaših obstoječih in potencialnih strank, ter jih grupirate v skupine, s katerimi vzdržujete komercialne in drugačne stike. S tako oblikovanimi skupinami vzdržujete pristne stike, tako, kot bi z vsakim posameznikom v skupini individualno komunicirali. Celoten članek si preberite pod več |
V dosedanjih člankih smo že govorili o tem, kako predstaviti ponudbo tako, da jo uporabniki iskalnikov Google, Najdi, Yahoo, najdejo na prvi strani. Ko enkrat obiskovalec prispe na vaše spletno mesto, mu morate ponuditi tiste informacije, ki jih je iskal in ga zanimajo. Da bi lažje vzdrževali stike z obiskovalci, je potrebno pridobiti nekaj podatkov o obiskovalcu, ki si take komunikacije želi.
Osnova za tovrstno komunikacijo je elektronski naslov. Omogočiti moramo, da obiskovalec vpiše svoj elektronski naslov v bazo vaših obstoječih strank. Pomembno je, da obiskovalec točno ve, zakaj bo vpisal svoj elektronski naslov in kakšne informacije bo prejemal.
Svoj elektronski naslov lahko vpiše skozi različne prodajne kanale, kot npr. nagradne igre, povpraševanja, mikavne ponudbe ipd. Zelo učinkovita metoda je tudi pojavno okno, imenovano popup, ki se prikaže po eni minuti obiska na strani. Če je obiskovalec na naši strani več kot eno minuto, to pomeni, da ga informacije zanimajo in obstaja večja verjetnost, da nam bo pustil svoj elektronski naslov. Vsi vpisani elektronski naslovi se avtomatično prenašajo v spletno aplikacijo za zbiranje podatkov o vaših potencialnih strankah, imenovano e-komunikator. Ta nam omogoča, da kasneje vse svoje potencialne stranke obveščamo o svoji ponudbi, novicah in ugodnosti preko elektronske pošte.
Na ta način smo vedno v stiku s svojimi strankami in prav tako s potencialnimi strankami. Da pa jih lahko ločimo, nam e-komunikator omogoča, da vsak kontakt posebej razdelimo v določen sklop ljudi oz. skupino.
Ker je pomembno kakšne informacije pošiljamo našim strankam, se moramo zavedati, da niso vse informacije primerne za vse naše stranke. Kasneje lahko pošiljamo različna elektronska sporočila različnim skupinam naših strank.
Seveda ni nujno, da je internet edini način pridobivanja naših potencialnih strank. Odličen način širjenja mreže je tudi fizični pristop, kjer nam fizične stranke pustijo svoje podatke. Za tako pridobljene kontakte naša spletna aplikacija e-komunikator omogoča ročni vnos elektronskih naslovov.
Zgradite si svojo bazo potencialnih strank in bodite redno v kontaktu z njimi. S tem si boste zagotovili, da se bodo vaše stranke vedno vračale k vam in ne h konkurenci.