Cilj webinarja je spodbuditi udeležence k bodočemu sodelovanju v postopkih javnega naročanja inovacij. Na spletnem predavanju bodo predstavljene osnove javnega naročanja inovacij in prikazan bo praktični primer postopka javnega naročanja inovacij. |
Vabljeni na brezplačno predavanje:
»JAVNO NAROČANJE INOVACIJ Z VIDIKA PONUDNIKOV REŠITEV IN STORITEV VKLJUČNO S PRIKAZOM IZVEDENEGA POSTOPKA JAVNEGA NAROČILA«
Spletno predavanje je organizirano v okviru projekta P5 - Innobroker, ki predstavlja »Javno zasebno partnerstvo za javna naročila inovacij v okviru modela Innobroker«. Izraža cilj nadaljnjega razvoja, pospeševanja, uvajanja, potrjevanja in demonstracije samozadostnega vseevropskega poslovnega modela in platforme, ki temelji na ekosistemu javnega naročanja inovacij (PPI), za mobilizacijo in združevanje zainteresirane javnosti, kupce in vodilna mala in srednje velika podjetja ter novoustanovljena podjetja EU, kot tudi za utiranje poti za izvajanje učinkovitega, sodelovalnega in usklajenega niza nadnacionalnih MSP/ponudb, usmerjenih v zagonska podjetja, prek poslovnega modela javno-zasebnega partnerstva posrednika PPI (P5 posrednik pri nabavi inovacij).
PROGRAM:
V sklopu izobraževanja bo prikazan praktični primer priprave in realizacije inovativne rešitve.
O predavatelju:
Denis Premec je vodja projektov v Regionalni energetski agenciji Sjever in svetovalec s področja upravljanja z energijo. Ukvarja se s področjem globinske in energetske prenove stavb ter s področjem uvajanja obnovljivih virov energije. Je odgovoren za vse stopnje priprave in izvedbe projektov: izdelava specifikacij za projektiranje, naročanje in upravljanje s postopkom projektiranja, priprava in izvedba javnega naročanja del, spremljanje in vodenje projektov prenove stavb in uvedbe rešitev OVE ter sofinanciranje projektov URE in OVE. Redno sodeluje pri postopkih javnega naročanja in je vodil projektno skupino projekta Prominent MED, ki je pripravila in izvedla prvi proces javnega naročanja inovacija na Hrvaškem.
Druge informacije:
Izvedba bo 17.01.2024 od 10:00-11:30 preko spletne aplikacije ZOOM.
Trajanje programa:
1,5 ure, izobraževanje bo potekalo v slovenskem jeziku.
Vabljeni vsi zainteresirani, predvsem pa je izobraževanje namenjeno predstavnikom mikro, malih in srednje velikih podjetij ter start-up podjetij.
Udeležba na dogodku je BREZPLAČNA. Obvezna je predhodna spletna prijava, saj boste na vaš e-naslov prejeli spletno povezavo do dogodka ter navodila glede izvedbe. V primeru odjave le-te, prosim, sporočite. Kontakti spodaj.
PRIJAVITE SE TUKAJ |
Kontakti:
Projektna pisarna:
Ana Dragičević, moderatorka in vodja skupine za pridobivanje evropskih in drugih finančnih sredstev: (01) 58 30 828, ana.dragicevic@ozs.si
Jana Franetič, višja strokovna sodelavka, skupina za pridobivanje evropskih in drugih finančnih sredstev: (01) 58 30 525, jana.franetic@ozs.si