V okviru priprave nove krovne strategije slovenskega turizma za obdobje do 2028 trenutno poteka obsežno usklajevanje z vsemi ključnimi skupinami deležnikov, v drugi polovici marca sledijo finalne uskladitvene delavnice po štirih makro destinacijah, do 10. marca pa je podaljšan rok za izpolnitev spletnega vprašalnika. Še je čas za vaš pogled!
Nova strategija za obdobje 2022 do 2028 poteka v participativnem procesu z vsemi ključnimi deležniki. V preteklih 3 mesecih je ekipa izvajalca izdelala podrobno analizo stanja, izvedla dve seriji delavnic s tremi posvetovalnimi skupinami (gospodarstvo, destinacije in medsektorska uskladitev), pripravljen je predlog vizije, razvojnega modela, ciljev in ukrepov, ki se zdaj preverja z vsemi ključnimi skupinami deležnikov – zvrstili se bodo poglobljenimi intervjuji z okvirno 100 deležniki.
Oblikovan osnutek strategije želi izvajalec (PKF Tourismexperts GmbH v partnerstvu s skupino slovenskih strokovnjakov, v imenu Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo) preveriti tudi skozi kar najbolj široko distribucijo v obliki spletnega vprašalnika.
Vprašalnik je pripravljen na način, da v njem opredelite stopnjo strinjanja s predlaganimi usmeritvami in predlogi ukrepov, hkrati pa je vedno odprta možnost, da dodate dodatne predloge in podate konkretno oblikovane predloge.
Spletni vprašalnik je podaljšan do vključno četrtka, 10. marca 2022
Vaše sodelovanje v anketi je izjemnega pomena – s čim večjim odzivom boste pomembno doprinesli k sooblikovanju prihodnje strategije v res prelomnem obdobju ponovnega okrevanja slovenskega turizma.
Anketa je podaljšana do vključno četrtka, 10. marca 2022. Do nje dostopate s klikom na to povezavo.