STO je objavila javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva. Cilj javnega poziva je pridobiti paketne ponudbe za komuniciranje v okviru letošnjih digitalnih kampanj na domačem in tujih trgih, s tem povečanje števila prihodov in prenočitev ter rast prihodkov v turizmu. |
Slovenska turistična organizacija (STO) aktivno pripravlja vsebine za izvedbo letošnjih digitalnih kampanj, katerih cilj je dvig prepoznavnosti Slovenije kot butične, zelene in varne destinacije zlasti pri potencialnih gostih višjega dohodkovnega razreda, posledično povečanje števila prihodov in prenočitev domačih ter tujih turistov ter rast prihodkov v turizmu.
STO v letu 2022 načrtuje izvedbo globalne digitalne kampanje na tujih trgih v predvidoma sledečih državah: Nemčija, Švica, Avstrija, Italija, Madžarska, Češka, Poljska, Slovaška, Združeno kraljestvo, Francija, Španija, Benelux (Belgija, Nizozemska, Luxembourg), Rusija, Danska, Finska, Švedska, Hrvaška, Srbija, ZDA in Kanada.
Predvideno je tudi nadaljevanje izvajanja vseslovenske komunikacijske kampanje »Moja Slovenija.« na domačem trgu v sodelovanju z gospodarstvom, destinacijami, vplivnimi posamezniki, mediji in drugimi institucijami z namenom spodbujanja prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma in raziskujejo Slovenijo ter delijo svoja doživetja. Kampanja z enotno kreativo bo potekala na komunikacijskih kanalih STO in vseh partnerjev.
Portal www.slovenia.info ponuja navdihujoče informacije o slovenski turistični ponudbi. Ponudbe predstavljajo obogatitveno vsebino, ki obiskovalcu spletne strani podajajo konkretne predloge za preživljanje kratkih (vsaj ena nočitev) in daljših počitnic pri ponudnikih turističnih kapacitet in storitev. STO bo paketne ponudbe vključevala:
Podrobnejše informacije o ponudbi in možnost rezervacije se bo vršila preko linkov na spletnih straneh, ki jih bo v ta namen ponudnik vnesel pri ponudbi ob oddaji informacij o ponudbi. STO nima lastnega rezervacijskega sistema, v katerega bi ponudniki lahko vnašali svoje ponudbe.
Turistične pakete je možno oddati celoten čas od 24. februarja 2022 do 31. oktobra 2022. Po tem datumu turističnih paketov ne bo mogoče več oddati, bodo pa še vedno objavljeni na pristajalnih straneh na Slovenia.info.
Trenutno je pakete mogoče oddati v sledeče kategorije:
NE SPREGLEJTE: Vsak ponudnik lahko v letu 2022 odda do 5 paketov za tuje trge in 5 paketov za domači trg. V kolikor so ti paketi isti za tuje in za domači trg, lahko odda skupno do 5 paketov.
Vsebine je mogoče oddati preko spletne aplikacije na https://www.slovenia.info/sl/oddajpaket. Oddaja je za ponudnike brezplačna. Ponudnik mora zagotoviti lektorirano oddajo vsebin v slovenskem jeziku. V procesu oddaje posamezne vsebine mora ponudnik ustrezno označiti, ali gre za paketno ponudbo za tuje trge, domači trg ali vse trge. Vsi oddani paketi, namenjeni za tuje trge, bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh digitalne kampanje v 6 tujih jezikih: angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem, španskem in ruskem jeziku. Vsi oddani paketi za domači trg bodo pregledani in objavljeni, v kolikor bodo ustrezali vsem pogojem.
Celoten poziv je na voljo v dokumentu:
Javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov STG
Navodila za kreacijo STO poslovnega profila in oddajo paketov so na voljo na naslovu:
Navodila za kreacijo STO poslovnega profila in oddajo paketov