Tik pred rokom za oddajo davčnega obračuna so bile objavljene spremembe Pravilnika o merilih sorazmernosti. Zavezanci lahko upad prihodkov dokazujejo tudi na podlagi povprečnega števila zaposlenih ali glede na vrednost osnovnih sredstev, brez zemljišč. Ali novi kriteriji veljajo za vso prejeto pomoč v letu 2020? Kako izračunati upad po novih kriterijih? Kaj storiti, če smo že oddali vlogo za vračilo? Poraja se ogromno vprašanj, čas pa neusmiljeno teče. |
Spletni seminar, 22.04.2021, 10:00 - 11:30
Cena: 100 € + 22 % DDV / udeleženca - 122,00€
Za člane OZS in njihove zaposlene (POPUST 50 %) - 50,00 € + 22 % DDV / udeleženca - 61,00€
Prosimo, da izpolnite spletno prijavo na dogodek na dnu te strani.
Plačilo kotizacije / OSEBO: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR.
Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov jana.golic@ozs.si .
Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 20 % kotizacije. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.
V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.
Dodatne informacije: Jana Golić: jana.golic@ozs.si, 01 5830 553.
Vljudno vabljeni!