Spletni seminar je namenjen informiranju lastnikov in ključnih vodstvenih delavcev v podjetjih in drugih organizacijah o številnih možnih marketinško-prodajnih poteh. |
Z rastjo pomena spletne prodaje, spletnih socialnih omrežij in analitičnih orodij za spremljanje prodaje in obnašanja obiskovalcev na spletnih straneh je postal marketing in prodaja bistveno bolj kompleksen. To pomeni, da imamo danes, poleg klasičnih, še izjemno veliko število možnih spletnih marketinško-prodajnih poti ter na razpolago tudi veliko s tem povezanih programskih orodij. V okviru spletnega seminarja se boste udeleženci seznanili z glavnimi značilnostmi teh številnih možnosti. Hkrati bodo podana priporočila za postopno uvajanje teh poti kot tudi njihovo medsebojno usklajevanje.
Iz vsebine:
Pregled marketinško-prodajnih poti ter sistematični pristop k načrtovanju koriščenja teh poti s praktičnimi primeri;
Razlike v pripravi izdelka oz. storitve za eno ali drugo pot, za izbrano ciljno skupino in/ali izbrani trg;
Kaj je pomembno v zvezi s tem vedeti.
Namen spletnega seminarja:
Spletni seminar je namenjen informiranju lastnikov in ključnih vodstvenih delavcev v podjetjih in drugih organizacijah o številnih možnih marketinško-prodajnih poteh. Vsaka posamezna marketinško-prodajna pot zahteva priprave na vstop na posamezno pot, nekatere so tudi zahtevnejše. Namen je opozoriti tudi na pomen širšega načrtovanja, s tem, da se moramo istočasno tudi zavedati, da je na vse poti hkrati zelo težko vstopiti. Na kakšni osnovi se bodo torej sprejemale odločitve o uporabi ene ali druge ali skupine marketinško-prodajnih poti?
Udeleženci spletnega seminarja boste prejeli:
Opomba:
Zaradi omejenega časa trajanja spletnega seminarja bo vsebina seminarja univerzalnega značaja, torej neodvisna od sektorja, skupine izdelkov oz. storitev in neodvisna od ciljnega trga. V primeru interesa se lahko dodatno organizirajo nadaljevalni seminarji, mentorstva in svetovanja, kjer bodo podrobneje predstavljene specifičnosti marketinško-prodajnih poti glede na posamezen sektor, skupino izdelkov oz. storitev ter razlike med posameznimi ciljnimi trgi ali svetovnimi regijami.
Predavateljica:
mag. Irena Rezec
Obvezna je predhodna spletna prijava.
Kotizacija:
Plačilo kotizacije / udeleženca: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR. Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov jana.golic@ozs.si
Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 100 % kotizacijo. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.
V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.
Dodatne informacije: Jana Golić: jana.golic@ozs.si, 01 5830 553, Edina Zejnić: edina.zejnic@ozs.si, 01 5830 586
Vljudno vabljeni!