Webinar: MEDNARODNO POSLOVANJE: svetovne spletne tržnice, platforme in direktorji, 23.6.2020
Ne glede na to, da število samostojnih spletnih trgovin narašča, se podjetja odločajo hkrati tudi ali pa samo za prodajo na svetovnih spletnih tržnicah kot so Amazon, Alibaba, eBay ter drugih tržnicah in platformah.
Ravne na Koroškem, 09.06.2020 ... j.š.
Tudi te beležijo vsakoletno visoko rast prodaje. To je tudi razlog, da so prodajno uspešna podjetja prisotna hkrati v več prodajnih spletnih kanalih, to je v lastnih spletnih trgovinah kot tudi v večih spletnih prodajnih kanalih tretjih.
Spletna prodaja beleži visoko rast. Ne glede na to, da število samostojnih spletnih trgovin narašča, se podjetja odločajo hkrati tudi ali pa samo za prodajo na svetovnih spletnih tržnicah kot so Amazon, Alibaba, eBay ter drugih tržnicah in platformah. Tudi te beležijo vsakoletno visoko rast prodaje. To je tudi razlog, da so prodajno uspešna podjetja prisotna hkrati v več prodajnih spletnih kanalih, to je v lastnih spletnih trgovinah kot tudi v večih spletnih prodajnih kanalih tretjih. Načini prodaje na spletnih tržnicah in platformah so različni. Podjetja, ki pa prodajajo izdelke poslovnim kupcem pa so prisotna tudi v večjem številu spletnih direktorijev. Zaradi velikega števila možnosti in hkrati različnosti zahtev posamezne spletne tržnice, platforme ali direktorija je potreben razmislek o izboru prave kombinacije spletnih prodajnih kanalov.
Iz vsebine spletnega seminarja:
pregled možnosti z osnovnimi značilnostmi s predstavitvijo praktičnih primerov;
kako izbirati med številnimi možnostmi;
proces priprave, vstopa in spremljanja prodaje;
Namen spletnega seminarja:
Spletni seminar je namenjen informiranju lastnikov in ključnih vodstvenih delavcev v podjetjih o številnih možnih spletnih prodajnih poteh, predvsem o spletnih tržnicah in platformah. Namen je, da podjetja razpoznajo te možnosti kot del njihove bodoče strategije in da se hkrati tudi zavedajo, da je potrebno skrbno načrtovanje in pripravljalno obdobje, v katerem podjetja prilagodijo in uskladijo svoje procese ter izdelke in/ali storitve z zahtevami posamezne spletne tržnice, platforme in v manjšem obsegu tudi posameznega direktorija.
Udeleženci spletnega seminarja boste prejeli:
seminarsko gradivo;
potrdilo o usposabljanju.
Opomba: Zaradi omejenega časa trajanja spletnega seminarja bo vsebina seminarja univerzalnega značaja, torej neodvisna od sektorja, skupine izdelkov oz. storitev in neodvisna od ciljnega trga. Čeprav bodo primeri s posameznimi glavnimi značilnostmi nekaterih spletnih tržnic, platform ali direktorijev prikazani, pa v tem času ne bomo mogli zaobjeti vseh možnosti z vsemi karakteristikami in zahtevami, ki jih take tržnice, platforme in direktoriji imajo.
Predavateljica: mag. Irena Rezec Obvezna je predhodna spletna prijava.
Za člane OZS in pri članih zaposlene je udeležba BREZPLAČNA
Plačilo kotizacije / udeleženca: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR. Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov jana.golic@ozs.si
Pisne odjave poslane na jana.golic@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 100 % kotizacijo. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.
V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.