STO je objavila javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva, katerega cilj je povečanje števila prihodov in prenočitev domačih gostov ter večanje prihodkov v turizmu. Paketi se prikazujejo na pristajalni strani kampanje, vsi pa so vidni tudi posebni strani - seznam posebnih ponudb. Poziv je odprt od 8.5.2020 do konca leta 2020. |
Slovenska turistična organizacija je 14. maja 2020 lansirala vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi k krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.
Kampanja poteka v sodelovanju s številnimi partnerji: turističnim gospodarstvom, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami.
Prebivalci Slovenije so ob sproščanju omejitev željni potovanj, izletov v naravo, aktivnih ali sproščujočih počitnic, krajšega ali daljšega oddiha. Želijo si počitnic v destinaciji, ki je blizu, varna in zagotavlja oddih v neokrnjeni naravni, daleč od velikih množic. To so vrednote, ki so v današnjih časih pomembnejše kot kadarkoli prej.
STO k oddihu doma prebivalce Slovenije vzpodbuja z vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia, na posebni pristajalni strani spletne strani ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija. in v za to posebej pripravljenih novičnikih.
STO je objavila javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva. Cilj javnega poziva je komuniciranje paketov v okviru kampanje za domači trg in s tem povečanje števila prihodov in prenočitev domačih gostov ter večanje prihodkov v turizmu. Paketi se prikazujejo na pristajalni strani kampanje, vse pa so vidne tudi posebni strani - seznam posebnih ponudb. Poziv je odprt od 8.5.2020 do konca leta 2020.
Najboljši razlogi za počitnice v Sloveniji, posebne ponudbe, brezplačni načrtovalnik poti, glasovanje za doživetja, TOP doživetja turističnih regij, zgodbe iz Slovenije, objave iz družbenih omrežij na ključnik #mojaslovenija.
Kampanjo je vzpodbudila in zasnovala STO, njeno udejanjanje pa je odvisno od vključitve ostalih deležnikov v turizmu v največji možni meri. Pri tem je bistveno, da slovenske goste nagovarjamo enotno, združeno, s krovnim sloganom in skupnimi vizuali, ki bodo na ta način v slovenski javnosti hitreje postali prepoznavni. Vabimo vas, da vizuale kampanje uporabljate v lastnih promocijskih kanalih.
Na spodnji povezavi najdete Priročnik uporabe komunikacijske platforme Moja Slovenija, v katerem so opredeljene usmeritve glede uporabe celostne podobe na krovni ravni (za uporabo STO) ter na partnerski ravni.
Datoteke in predloge:
Priročnik uporabe komunikacijske platforme Moja Slovenija (pdf)
Oblikovalski paket z vsem potrebnim materialom v programu Adobe (Dropbox):
Predloge (template) oglasov za splet (Dropbox)
Predloge (template) oglasov za tisk (Dropbox)
Predloge (template) oglasov v programu Canva (Dropbox)
Oglejte si:
Webinar o uporabi vizualov Zdaj je čas. Moja Slovenija. (20.5.2020)
Pozivamo vas, da se pri pripravi vizualov striktno držite pravil opredeljenih v Priročniku uporabe komunikacijske platforme Moja Slovenija. Za vas smo povzeli osnovna oblikovalska navodila:
Vse podrobnosti glede uporabe vizualov najdete v Priročniku uporabe komunikacijske platforme Moja Slovenija, za dodatne informacije pa priporočamo, da se povežete z vodilnimi destinacijami.
K oddihu in raziskovanju Slovenije prebivalce naše dežele vabi tudi promocijski video Zdaj je čas zate, moja Slovenija, ki ga je STO pripravila v sodelovanju s Produkcijsko hišo Tent na čelu s priznanim slovenskim fotografom Cirilom Jazbecem. Promocijski video vzpodbuja k obisku Slovenije kot dežele neokrnjene narave in edinstvenih doživetjih; dežele, katere lepote lahko ponovno odkrivamo. Video je tudi poziv k optimizmu, skrbi za lokalno in domače ter medsebojni solidarnosti ter izpostavlja zaposlene v slovenskem turizmu, ki s pristno prijaznostjo in srcem še naprej gostom želijo nuditi varni in prijetni oddih. Za video, ki je bil zmontiran v času koronavirusa, so bili uporabljeni posnetki, ki so nastali za video Slovenia Green, ki Slovenijo prikazuje kot zeleno destinacijo s poudarkom na trajnostnih sporočilih o zeleni Sloveniji.
Povabilu STO, da v času, ko so potovanja v tujino omejena, oddih preživimo v Sloveniji, so se pri kampanji pridružile vse vidnejše institucije slovenskega turizma:
in številni drugi akterji slovenskega turizma, mediji in druge vidne institucije: