V četrtek, 30. januar 2020, ob 10. uri, vabljeni na MPIK Delavnico: Razvoj blagovne znamke in pomen vsebinskega marketinga. Delavnica bo v prostorih MPIK1 Slovenj Gradec, Ozare 19, 2380 Slovenj Gradec. |
Marketing oz. trženje sta veliko več od oglaševanja in privlačnih vsebin, ki nas dnevno nagovarjajo k nakupu. Še posebej pri novih poslovnih izzivih, pa tudi pri že dobro utečenih poslovnih zgodbah, lahko vsebinski marketing blagovni znamki ali podjetju prinese pomembno dodano vrednost in jo izstreli iz povprečja. Kako torej začeti in nadgraditi komunikacijo blagovne znamke, produkta ali storitve? Koga nagovarjamo in kaj želimo doseči? Kako "zapakirati" našo podjetniško zgodbo na način, ki bo koristen za potencialne stranke in zaradi katerega nam bodo bolj zaupali? V poplavi vsakodnevnih informacij potrošnike prepriča le dodana vrednost, ki jo dobijo. In pri tem lahko odločilno vlogo igra vsebinski marketing. Glede na nakupne persone, tržne kanale in namen komunikacije v marketinškem lijaku bomo spoznali najbolj primerne tipe vsebin, ki lahko prinašajo večjo vrednost blagovni znamki na daljši rok. Z udeležbo na dogodku boste spoznali:
Dogodek je namenjen:
Število mest na dogodku je omejeno! |
Izvajalki delavnice: Vanja Čas, PIPPA CONSULTING Vanja je delala 7 let na oglaševalski agenciji Pristop kot medijski strateg, kjer je skrbela za naročnike kot so Zavarovalnica Triglav, Nova KBM, Mlekarne Celeia, Žito in kasneje Podravka, Lušt, itd. Po delu na Pristopu se je odločila za samostojno podjetniško pot in ustanovila svojo agencijo Pippa consulting, ki skrbi za kreiranje celostnih strategij blagovnih znamk. Najraje pa pomaga mladim podjetnikom pri doseganju njihovih ciljev tako na poslovnem kot na osebnem področju. Lenka Tušar, ARDEID Na področju vsebinskega marketinga Lenka sodeluje z različnimi podjetji med Evropo, ZDA in Kitajsko, ki zastopajo področja od najnaprednejših IKT rešitev do vsakdanjih storitev in potrošniških produktov. V širokem spektru od poglobljenih blog objav, tehnične dokumentacije, prodajnih vsebin, člankov za objavo v tiskanih in spletnih medijih, vsebin za spletne strani idr. je ustvarila že prek 300 enot marketinških vsebin. Na podlagi jezikoslovne in kulturološke izobrazbe v kombinaciji z izkušnjami dela v tujini je v osnovi njenega dela na področju vsebinskega marketinga razumevanje različnih tipov nagovarjanja občinstva in ustrezno prilagajanje tržnih vsebin. |
Potek dogodka, 30. 1. 2020:
|
||||||||||
Udeležba je BREZPLAČNA, OBVEZNA PA JE PRIJAVA (do 28. januarja 2020). |
||||||||||
Dodatne informacije: www.mpik-koroska.si | jure.knez@rra-koroska.si | tel. 059 085 190. |