Za uspešno trženje turističnih produktov ima predstavitev na globalnih digitalnih platformah vedno večji pomen. Pomembno je, da ima gost pravo informacijo ob pravem času. Naša naloga pa je, da smo v tem trenutku dosegljivi na digitalnih platformah, ki so uporabniku prosto dostopna in globalno prepoznana. |
Z nami bodo predstavniki TripAdvisorja, Viatorja in Googla, ki vam bodo ponudili koristne informacije za vašo uspešno digitalno predstavitev.
Z namenom lažje realizacije vaših ostalih digitalnih projektov, pa smo za vas pripravili predstavitev aktualnih javnih razpisov in pozivov za sofinanciranje z nepovratnimi finančnimi sredstvi.
Namen delavnic je predstavnikom turističnega gospodarstva iz prve roke podati vse potrebne informacije o kakovostni predstavitvi ter stalni promociji destinacije in turistične ponudbe na ključnih globalnih digitalnih platformah, ki jih potencialni turisti uporabljajo pri iskanju turističnih informacij.
ZAKAJ SE MORATE DELAVNICE UDELEŽITI?
Vse platforme so sicer poznane, a mnogokrat niso izkoriščene v zadostni meri. Na delavnicah bi radi razjasnili vse dileme, ki se porajajo okoli predstavitev in samega dela na platformah ter podali konkretne nasvete za uspešno delo.
KOMU JE DELAVNICA NAMENJENA?
Delavnica je namenjena vsem turističnim ponudnikom, tako predstavnikom destinacij, kot tudi turističnega gospodarstva, ki že delate s platformami ali pa bi si želeli to v prihodnje.
PROGRAM
Z delavnico začnemo točno ob 9.00 uri. Predlagamo vam, da pridete nekje 15 minut pred pričetkom, da se v miru registrirate in zasedete prostor v dvorani.
9:00 – 9:30: Pozdrav in uvodni nagovor STO
9.30 – 11:00: TripAdvisor za turistične destinacije
Na TripAdvisorju je prisotnih veliko destinacij, ki z vnosom podatkov o prireditvah in zanimivostih skrbijo za svojo pojavnost. Na delavnicah bomo pregledali dobre prakse, predstavili pomen in prednosti tovrstne predstavitve ter način kako čim bolje predstaviti turistično destinacijo.
Predavatelj: Justin Reid
11:00 -11:30: Odmor s kavo
11:30 – 12:30: TripAdvisor za turistične ponudnike
Prikazan bo postopek odpiranja novega profila na platformi TripAdvosor za turistične ponudnike ter načini urejanja profilov. Ti omogočajo, da si turistični ponudniki profil urejajo sami ali pa se predstavitve ustvarijo samodejno z ocenami obiskovalcev.
Predavatelj: Justin Reid
12:30 – 13:30: Viator doživetja
Platforma Viator, ki deluje pod okriljem TripAdvisorja, omogoča neposredne spletne rezervacije atrakcij, doživetij ipd. ter obiskovalcem ponuja pomoč pri načrtovanju potovanj.
Predstavljen bo postopek vnosa nove ponudbe, cenovna politika ter prednosti uporabe platforme.
Predavatelj: Mark Bolan
13:30 – 14:00: Odmor s kavo
14:00 – 15:00: Google My Business
Google My Business podjetjem ponuja orodja za posodobitev profila podjetja, ustvarjanje spletnega mesta in interakcijo s strankami prek telefona, tabličnega računalnika ali osebnega računalnika. Predstavljen bo postopek ustvarjanja in posodabljanja profila podjetja ter prednosti uporabe storitve Google My Business.
Predavatelj: Google Business partner
15:00 – 15:30: Predstavitev aktualnih javnih razpisov na področju digitalizacije in digitalnega marketinga
Predstavljeni bodo aktualni javni razpisi za mikro, mala in srednja podjetja, ki so trenutno na voljo v Sloveniji za podporo pri digitalizaciji in digitalnem marketingu turističnega gospodarstva.
Predavatelj: Aleš Lipnik
15:30: Zaključek
LOKACIJA
Tradicija Avsenik, Dvorana pod Avsenikovo marelo, Begunje 21, Begunje na Gorenjskem
Brezplačno parkiranje je zagotovljeno pred restavracijo Avsenik.
KOTIZACIJA
Udeležba na delavnici je plačljiva.
Višina kotizacije je 30,00 EUR + DDV na vsakega udeleženca.
Višina kotizacije je fiksna in se obračuna v enkratnem znesku.
Račun bo udeležencu izdan po končanem dogodku.
Kotizacija zajema: gradivo delavnic, možnosti za vprašanja strokovnjakom, brezplačno parkiranje in odmore s kavo.
POGOJI PRIJAVE
Udeleženec se na dogodek prijavi izključno preko e-prijavnice. Prijava preko e-pošte ni mogoča in je STO ne bo upoštevala.
Prijava se veže zgolj na enega udeleženca - tistega, ki je naveden v podatkih e-prijavnice. Vsak udeleženec se prijavi ločeno, preko svoje e-prijavnice.
ODJAVA
Udeleženec se lahko brezplačno odjavi do roka prijave (30.5.), ki je zapisan v e-prijavnici.
V kolikor se udeleženec odjavi po roku odjave, zapisanemu v e-prijavnici, je dolžan kriti storno stroške v višini 60 % kotizacije. Za ta znesek bo udeležencu po dogodku izstavljen račun.