STO naslednji teden nadaljuje kampanijo "Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo". Tokrat bo namenjena Alpski Sloveniji in že prvi teden bo izpostavljena vodilna destinacija Koroška. Podprimo kampanjo s spodbujanjem gostov k objavam (in z objavljanjem lastnih) fotografij in video vsebin na družbenih omrežjih, s ključno besedo #ifeelsLOVEnia in ključno besedo kraja, kjer je fotografija posneta. Vsak teden bodo izbrane najboljše objave uporabnikov. |
Spoštovani,
Z veseljem vam sporočamo, da smo se na Slovenski turistični organizaciji po odmevni poletni kampanji »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo« in njenemu jesenskemu nadaljevanju v Termalni Panonski Sloveniji odločili akcijo nadaljevati tudi v letu 2019. Začenjamo v Alpski Sloveniji in želimo k aktivnemu sodelovanju povabiti vseh deset vodilnih destinacij te regije.
Kampanja v Alpski Sloveniji se bo pričela v ponedeljek, 21. januarja 2019, in bo trajala do nedelje, 31. marca 2019 (10 tednov, 10 destinacij).
Prebivalce in obiskovalce Slovenije bomo tekom kampanje pozivali, da delijo skrite kotičke v Alpski Sloveniji, s ključno besedo #ifeelsLOVEnia in ključno besedo kraja/destinacije, kjer je fotografija posneta.
POVABILO VAM, DESTINACIJAM, K AKTIVNEMU SODELOVANJU
Kampanjo bomo izvajali preko naših družbenih omrežij, še posebej pa želimo spodbuditi vas, destinacije, da tudi vi po svojih kanalih delite povabilo, da tako prebivalci kot obiskovalci Alpske Slovenije svoje fotografije in video vsebine objavijo na družbenih omrežjih (predvsem Instagram, Facebook in Twitter) in jih opremijo z #ifeelsLOVEnia in hashtagom vaše destinacije, npr. #radovljica, #kranj, #kranjskagora #bovec #koroska itd.
Da bo promocijski učinek čim večji, od vas pričakujemo, da z deljenjem vsebin na družbenih omrežjih in preko svojih komunikacijskih kanalov podpirate akcijo in širite glas o njej.
KLJUČNO ZA USPEH TUDI SODELOVANJE VAŠIH VSAJ KLJUČNIH PONUDNIKOV
K aktivnemu sodelovanju vabimo tudi ponudnike v vaših destinacijah, da spodbudijo svoje goste k objavam fotografij in videov na družbenih omrežjih. Na vas se obračamo s pozivom, da se znotraj destinacije z njimi uskladite in poiščete načine, kako okrepiti učinke. Kampanja na krovni ravni bo učinkovitejša, če bo podprta pri vas in vaših ponudnikih.
RAZPOREDITEV DESTINACIJ PO TEDNIH
V 10 tednih trajanja kampanje bomo na pristajalni strani kampanje izpostavili vseh 10 vodilnih sodelujočih destinacij, in sicer bomo predstavljali skrite kotičke v destinacijah. Načrt po tednih smo naredili ob upoštevanju več faktorjev.
Z vsako od destinacij se bomo še individualno usklajevali, s ciljem čim večjih učinkov.
Načrt poteka kampanje z izpostavljenimi destinacijami po tednih je naslednji:
Termin |
Destinacija |
1. teden: 21. – 27. januar 2019 |
KOROŠKA |
2. teden: 28. januar – 3. februar 2019 |
MARIBOR - POHORJE |
3. teden: 4. – 10. februar 2019 |
KRANJ |
4. teden: 11. – 17. februar 2019 |
ROGLA - POHORJE |
5. teden: 18. – 24. februar 2019 |
BOHINJ |
6. teden: 25. februar – 3. marec 2019 |
BLED |
7. teden: 4. – 10. marec 2019 |
KRANJSKA GORA |
8. teden: 11. – 17. marec 2019 |
RADOVLJICA |
9. teden: 18. – 24. marec 2019 |
DOLINA SOČE |
10. teden: 25. – 31. marec 2019 |
ZGORNJA SAVINJSKA DOLINA |
Za dodatne informacije kot tudi vaše predloge smo vam na voljo na telefonski številki 01 589 8204 ali na elektronskem naslovu ana.savsek@slovenia.info
S prijaznimi pozdravi,
Ana Savšek |
Dimičeva ulica 13, SI-1000 Ljubljana, Slovenija |