V Lidlu Slovenija verjamejo v tesno sodelovanje z lokalnimi proizvajalci, še posebej pa želijo pomagati tistim podjetnikom, ki so na svojo poslovno pot šele stopili. Letos že tretje leto zapored izvajajo projekt Lidlova Lojtr’ca domačih, s katerim nagovarjajo vse manjše, butične slovenske proizvajalce, ki si želijo svoj posel razširiti in svoje izdelke postaviti na prodajne police Lidla Slovenije. |
Gre za razpis, povabilo k sodelovanju, ki poteka od 01. novembra do 30. novembra 2018 in v katerem iščejo najboljše slovenske butične specialitete. Izbrane bodo predstavili ekskluzivno, v vseh svojih trgovinah (54 po celi Sloveniji) v začetku naslednjega leta. Izbrani na razpisu bodo deležni tudi izobraževalnih vsebin, ki jim bodo pomagale izdelek optimizirati tako v njegovi zunanji podobi kot komunikaciji, s katero nagovarjajo potencialne kupce.
Vse podrobnosti projekta, vključno s prijavnico so na voljo na www.lojtrcadomacih.si
Projekt je odlična priložnost za male podjetnike in resnično dober potencial za njihov razvoj, sama vstopna točka prek razpisa pa preprosta in za podjetnike nezahtevna. Dosedanje izkušnje podjetnikov, ki so se povzpeli po Lidlovi Lojtr'ci domačih v prvih dveh letih, so izredno pozitivne, prav taki pa so tudi odzivi kupcev. Njihovo navdušenje jim je v spodbudo, da se izbrani izdelki z Lojtr'ce domačih vedno znova vračajo na njihove police.