SnapGuest je brezplačna mobilna aplikacija, ki omogoča prijavo gosta v eTurizem v le nekaj sekundah. |
S prvim decembrom je v Sloveniji prišlo do sprememb na področju sporočanja podatkov o gostih za to pristojnim organom. Namesto ločenega poročanja podatkov na Policijo, SURS in na občine, boste sobodajalci po novem vse podatke o gostu sporočali preko AJPES-ovega portala eTurizem. Prehodno obdobje, ko se sobodajalci morate prilagoditi novostim, traja od 1.12.2017 do 28.2.2017.
Kljub vsem prednostim, ki jih novi AJPES-ov portal eTurizem prinaša, bo še vedno vse podatke o gostu v sistem potrebno vnesti ročno. Celoten postopek tako od sobodajalca zahteva kar precej časa. Za rešitev je z razvojem mobilne aplikacije poskrbelo „start up“ podjetje SnapGuest z Bleda.
SnapGuest je brezplačna mobilna aplikacija, ki omogoča prijavo gosta v eTurizem v le nekaj sekundah. Aplikacija s pomočjo kamere pametnega telefona bere kodni zapis na potnem listu ali na osebni izkaznici in podatke o gostu neposredno pošilja v AJPES-ov portal eTurizem. Poleg branja in pošiljanja podatkov aplikacija vsebuje tudi brezplačno elektronsko knjigo gostov, kamor se samodejno beležijo vsi zakonsko predpisani podatki o gostu. Brezplačno aplikacijo si na mobilno napravo lahko namestite preko Google Play oz. App Store.
SnapGuest bo poleg spletne platforme za računalnike sobodajalcem kmalu ponudil tudi možnost nadgraditve aplikacije z rezervacijskim koledarjem s tako imenovanim sinhronizatorjem prodajnih kanalov (channel managerjem) in integracijo davčne blagajne. S tem bo SnapGuest postal celovita mobilna rešitev, ki bo vsem uporabnikom močno izboljšala in poenostavila poslovanje namestitvenega obrata.
Več informacij o aplikaciji lahko pridobite na:
spletna stran: www.snapguest.pro
e-mail: info@snapguest.si
tel: 069 62 44 23