eVročanje dokumentov velja za vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, in le za tiste fizične osebe, ki so se ali se še bodo prostovoljno vključile v sistem eVročanje z vložitvijo pristopnice za elektronsko prejemanje dokumentov. |
Finančna uprava RS postopoma širi nabor dokumentov, ki jih zavezancem vroča elektronsko preko sistema eDavki. Doslej so bili elektronsko vročeni dokumenti, ki so kreirani v zalednih sistemih, kar pomeni, da se izdajajo masovno za več zavezancev hkrati in se v celoti nanašajo na posamezno področje oziroma vrste davkov (npr. obvestila o pobotih, opomini, sklepi o izvršbi, različna obvestila in potrdila ter odločbe o odmeri davka na vodna plovila, NUSZ itd.). Seznam dokumentov, ki jih davčni organ vroča po elektronski poti, je objavljen na spletni strani FURS.
Od 3. maja 2017 dalje bo Finančna uprava RS začela elektronsko vročati tudi dokumente, izdane v postopkih davčnega nadzora, pa tudi druge dokumente, ki jih v upravnem postopku izdaja individualno, in se lahko nanašajo na različne vrste davkov, carin oziroma drugih dajatev. Navedeno pomeni, da se bo bistveno povečalo število in predvsem raznolikost elektronsko vročenih dokumentov.
Več informacij o eVročanju.
Vir: FURS
Objavljeno: Portal FinD-INFO, 4. 5. 2017, www.findinfo.si