V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. |
Tradicionalno se je vsebinski marketing fokusiral predvsem na pisana gradiva - bloge, eknjige, spletne članke, objave v tiskanih medijih ipd. V letu 2017 pa boste morali, če boste želeli doseči uspeh, biti precej bolj kreativni. Besedilo boste tako morali nadgraditi z videoposnetki, avdio zapisi, grafi in tabelami, spletno stran pa popestriti z interaktivnimi vmesniki in privlačnimi infografikami.
Na spletu je na voljo ogromno vsebine in prav zaradi prenasičenosti objavljenih vsebin je pomembno, da izberete tematiko, ki ni splošna in ki bo zanimala predvsem tisto skupino bralcev, ki spada med vaše potencialne stranke. Ustvarite kvalitetno vsebino na področju, ki ga obvladate, saj boste na ta način pridobili prav takšno občinstvo, na katerega ciljate.
Vsak podjetnik ve, da je precej lažje obdržati stranko kot pa pridobiti novo. Če ste uspeli zbrati občinstvo, ki redno obiskuje vaše spletne strani in prebira vaše tedenske enovice, je nujno, da razmislite tudi o tem, kako bi jih obdržali na dolgi rok. Še naprej torej ustvarjajte kvalitetno in uporabno vsebino, obenem pa svojim potencialnim strankam omogočite še možnost dvosmerne komunikacije (npr. na Twitterju), ponudite jim tudi nagradne igre, popuste na produkte ali storitve ter dostop do premium vsebin.
Strokovnjaki na področju internetnega marketinga ugotavljajo, da uporabniki bistveno bolj zaupajo vsebini, ki jo spišejo drugi uporabniki. To vključuje komentarje na spletni strani ali na družabnih omrežjih, razprave v forumih, tudi delitve vsebin ipd. Ko zadovoljna stranka objavi pozitivno mnenje o vašem podjetju, blagovni znamki ali produktu oziroma storitvi, to močno vpliva na vse bodoče obiskovalce vaše spletne strani. Zato skušajte prepričati svoje stranke, da javno delijo zadovoljstvo z vašimi storitvami.
Ne glede na to, da ste ustvarili odlično vsebino in jo objavili na svoji spletni strani, pa bo to postalo pomembno šele tedaj, ko bo ta vidna večji množici ljudi. Poiščite nove načine, kako bi lahko še promovirali svoje vsebine - naj bo to preko email marketinga, preko družabnih omrežij ali pa preko tiskanih medijev. Dobro vam lahko služijo tudi plačani oglasi (primer: Google AdWords, Facebook Abs, Stumble Upon).
Vir: MLADI PODJETNIK