V Lidlu Slovenija verjamejo v tesno sodelovanje z lokalnimi proizvajalci, še posebej pa želijo pomagati tistim podjetnikom, ki so na svojo poslovno pot šele stopili. Zato so zasnovali projekt z imenom Lidlova Lojtr’ca domačih, s katerim nagovarjajo vse manjše, butične slovenske proizvajalce, ki si želijo svoj posel razširiti in svoje izdelke postaviti na prodajne police Lidla Slovenije. |
Gre za razpis, povabilo k sodelovanju, ki poteka od 10. oktobra do 11. novembra 2016 in v katerem iščejo najboljše slovenske butične specialitete. Izbrane bodo predstavili ekskluzivno, v vseh njihovih trgovinah v začetku naslednjega leta.
Zavedamo se, da je za male podjetnike tak razpis pomemben izziv, poleg tega pa njihovo odločitev k sodelovanju spremlja veliko vprašanj in previdnosti. Na spletni strani www.lojtrcadomacih.si so objavljene vse potrebne informacije o projektu, kako se prijaviti na razpis in pogosta vprašanja in odgovori.
Projekt je odlična priložnost za male podjetnike in resnično dober potencial za razvoj, ne samo na domačem, temveč potencialno tudi na tujih trgih Lidlove trgovske verige, sama vstopna točka prek razpisa pa preprosta in za podjetnike nezahtevna.
"Vemo, da v različnih kotičkih naše dežele nastajajo številni izdelki, ki so plod navdiha, ljubezni in velike ustvarjalnosti malih podjetnikov. Zaradi neprepoznavnosti in premajhne prodajne mreže so ti butični biseri na voljo le manjšemu številu kupcev. Mi jih želimo ponuditi celotni Sloveniji. Z bogatejšo, pestrejšo in butično ponudbo bomo osrečili svoje kupce, hkrati pa podjetnikom pomagali stopiti stopnično višje na Lidlovi Lojtr'ci uspeha." Lidl Slovenija