Če imate na družabnih omrežjih za svoje podjetje ustvarjen profil, ste verjetno že ugotovili, da uspešno in kakovostno vodenje teh računov ni povsem enostavno. Nekatere napake so zlahka popravljive, seveda, če jih boste prepoznali v spodnjih vrsticah. |
1. V objavah ne pokažete svoje osebnosti.
Povsem preprosto: ljudje obožujejo osebnosti. Obožujejo, ko jim blagovne znamke pokažejo svoj pravi jaz tudi na družabnih omrežjih. Zabaven način, kako se lahko povežete s svojimi sledilci in oboževalci, jim bo dal poseben način spoznavanja blagovne znamke in vaše kulture.
S tem, ko boste pokazali svojo osebnost, boste lažje vplivali na svojo ciljno publiko, kar bi vam na dolgi rok lahko prineslo večje število kupcev.
2. Svojih objav ne promovirate
Obstaja več mišljenj o promociji objav oziroma oglaševanju na splošno na družabnih omrežjih. Članek se osredotoča na tiste, ki govorijo v prid oglaševanju. Pri tem morate slediti slavnemu reku: Ko si v Rimu, se obnašaj kot Rimljan. Kaj to pomeni? Prilagodite se posamezni platformi, na kateri se predstavlja vaše podjetje, temu primerno naj bo tudi oglaševanje.
Najbolje se odrežejo tisti oglasi, ki ne motijo uporabnikove izkušnje, vam bodo zaupali strokovnjaki družabnih omrežjih. Oglasi na Instagramu bodo najbolj »zažigali«, če pripravite lepo in stilsko fotografijo, težke grafike tu nimajo svojega mesta. Oglase na Twitterju opremite z relevantnimi lojtrami (t.i. hashtag) in slikovnim materialom. Razumevanje in upoštevanje teh razlik bo pomembno vplivalo na vaše oglaševalske napore.
3. S sledilci in oboževalci se premalo povezujete
Družabna omrežja so v svojem bistvu družabna. Povezujte se s sledilci in oboževalci, odgovarjajte na njihove komentarje, pa tudi če so negativno nastrojeni. Vsi imajo pravico izraziti svoje mišljenje. Odgovarjanje na še tako težka vprašanja jim bo dalo občutek, da vam je mar za njih.
4. Ne zmenite se za druge kanale
Družabna omrežja so pomemben kanal, prek katerega lahko dosežemo svoje (potencialne) stranke, niso pa edini kanal. Vaši marketinški napori morajo biti raznoliki in vključevati prisotnost na družabnih omrežjih, ne pa se izključno fokusirati nanje. Gre le za majhen kos marketinške potice.
5. Objav ne analizirate
Uspešnost kampanje pogojujete s številom všečkov in delitev objave, kar pa je narobe. V svojo analizo morate vključiti še število klikov na objavo, obiskov Facebook strani in svoje spletne strani, primerjati morate tudi število nakupov. Tako boste dobili relevantne podatke, ki vam bodo dali vedeti, kakšna kampanja se obrestuje in kakšna ne.
6. Pozabili ste na svojega kupca
Če imate ustvarjen račun na družabnih omrežjih zgolj zaradi prisotnosti, se vam to ne obrestovalo. Pomembno je, da veste, kdo je vaša ciljna publika, poleg tega pa morate tudi vedeti, kako in kdaj jih najti na družabnih omrežjih. Raziskovanje, s katerim boste spoznali, kdo je vaša ciljna publika, vam bo vzelo nekaj časa. Vedenje o ciljni publiki vam bo dalo možnost prave komunikacije z njimi.
Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 7. 7. 2016, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Maruša Žibert