OSNOVNA ŠOLA PREŽIHOVEGA VORANCA, Gozdarska pot 11, 2390 Ravne na Koroškem, vabi ponudnike, da v skladu z zahtevami iz razpisne dokumentacije oddajo ponudbo za sukcesivno dobavo konvencionalnih in ekoloških živil za potrebe prehrane v Osnovni šoli Prežihovega Voranca. |
Javno naročanje se izvaja po postopku oddaje naročila male vrednosti. Na javni razpis se lahko prijavijo vsi, ki imajo interes pridobiti javno naročilo in ki izpolnjujejo pogoje za priznanje sposobnosti od 42. do 45. člena ZJN-2 inpogoje naročnika navedene v nadaljevanju te razpisne dokumentacije (pravne osebe, fizične osebe, samostojni podjetniki, kmetje).
V kolikor ponudnik nastopa s podizvajalci mora na predvidenih mestih ponudbe navesti s katerimi podizvajalci bo sodeloval pri izvedbi naročila. Ponudnik v razmerju do naročnika v celoti odgovarja za izvedbo prejetega naročila, ne glede na število podizvajalcev, ki jih bo navedel v svoji ponudbi.
Ponudbo lahko predloži tudi skupina izvajalcev oziroma ponudnikov – skupna ponudba. V kolikor ponudnik nastopa s partnerji v skupini (v nadaljevanju besedila soponudniki) mora to navesti na predvidenih mestih ponudbe. Ne glede na predložitev skupne ponudbe ponudniki odgovarjajo naročniku neomejeno solidarno. Skupna ponudba mora biti pripravljena v skladu z navodili iz te razpisne dokumentacije.
PREDMET JAVNEGA NAROČILA
Predmet javnega naročila je sukcesivna dobava konvencionalnih in ekoloških živil po posameznih sklopih. Naročnik oddaja javno naročilo za čas 12 mesecev, in sicer od 1.2.2016 do 31.1.2017.
Javno naročilo je razdeljeno v trinajst sklopov, in sicer:
Specifikacija živil, letne okvirne količine živil in zahteve naročnika v zvezi z naročili in predvidenimi dobavami so razvidne iz obrazcev predračunov in opisa predmeta javnega naročila in zahtev naročnika, ki so sestavni del te razpisne dokumentacije.
Ponudniki lahko oddajo ponudbo za posamezen sklop, več sklopov ali za vse razpisane sklope živil. V primeru, da ponudnik oddaja ponudbo za več sklopov, mora biti njegova ponudba predložena tako, da se lahko ocenjuje po posameznih razpisanih sklopih.
Pogoj naročnika je, da ponudniki oddajo ponudbo za vsa posamezna živila znotraj vsakega od razpisanih sklopov. Naročnik bo vse ponudnike, ki ne bodo ponudili vseh vrst blaga znotraj oblikovanega sklopa izločil iz ocenjevanja ponudb.
Naročnik bo upošteval vse ponudbe, ki bodo prispele najpozneje do 13.1.2016 do 10.00 ure.
Dodatne informacije o naročilu dobite pri Andreji Tarkuš na elektronskem naslovu: andreja.tarkus@alppeca.si
Razpisna dokumentacija in obrazci predračuna:
Razpisna dokumentacija – wordov dokument
Obrazci predračuna – excelov dokument