Na OOZ Ravne na Koroškem smo v decembru 2015 izvedli seminar Poslovni bonton, komunikacija in obvladovanje konfliktov. Zaradi obsežnosti tematike je bil seminar izveden v dveh dneh. Seminar sta vodila g.Boštjan Polutnik in ga.Barabara Polutnik Brusnik iz STATUS izobraževanje. |
Prvi dan nam je g.Boštjan Polutnik predstavil, kako ozavestiti svojo vlogo v komunikaciji. Spoznali smo zakonitosti komunikacije in pravila za dobro komunikacijo s strankami, se učili analizirati potek komunikacije in uporabo različnih osebnih stilov za učinkovito komunikacijo ter spoznali strategijo reševanja konfliktov in njihovo uporabnost v različnih situacijah.
V drugem delu seminarja, ki je bil izveden naslednji dan, je ga.Barbara Polutnik Brusnik podala kar nekaj uporabnih nasvetov, tako glede poslovnega bontona kot neverbalne komunikacije. Nikoli nimamo druge priložnosti za ustvarjanje prvega vtisa. Zato se moramo za uspešno poslovno pot seznaniti z osnovami poslovnega bontona. Kot sporočanje si mnogi zmotno predstavljajo le napisane in izgovorjene besede. Zavedati se moramo, da vse niso le besede, saj imajo v sporočanju manjšinski delež. Govori vse telo, govori obleka, prostor, predmeti, vonjave itn. Zavedati se moramo, da sporočamo tudi s telesom - posredno.
Na seminarju smo se seznanili z osnovnimi pravili, po katerih se ravnamo v vsakodnevnih zasebnih in poslovnih stikih z drugimi ljudmi. Kdor teh pravil ne pozna ali pa se ne zmeni zanje lahko koga prizadene, užali ali odbije, pogosto pa se znajde v neprijetni situaciji. Ni vseeno kako sebe ali koga drugega predstavimo, kako se rokujemo, govorimo, telefoniramo, vodimo sestanek, ….