Še nekaj dni nas loči do konca meseca julija in treh mesecev dela na EXPO Milano 2015. V teh dveh mesecih in pol je Poslovni center v slovenskem paviljonu dobil pravo identiteto in zagon. |
V Poslovnem centru za vsa podjetja dobro poskrbijo in jim svetujejo v kateri izmed ponujenih paketov je najbolje, da se vključijo. Odločijo se na podlagi izkušenj in vrste storitve ali izdelka, ki ga podjetje ponuja. Ocenjujejo, da lahko v Poslovnem centru poskrbijo za več slovenskih podjetij. Zato pozivajo vsa slovenska podjetja, da jih kontaktirate in izkoristite priložnosti, ki se ponujajo na EXPO Milano 2015. Možnosti vključevanja slovenskih podjetij so možne na sledečih področjih:
· Vključevanje podjetij v poslovno platformo B2B gospodarske zbornice Milano
Za večja podjetja in tista, ki so izvozno usmerjena in imajo izvozni potencial predlagajo, da se vključijo v program B2B. Storitev je brezplačna, poseben računalniški program pa iz baze podjetij 146 držav na svetu išče poslovne partnerje za podjetja, ki se prijavijo.
· Partnerski projekti na pultih
Trenutno je na razpolago še nekaj terminov za uporabo ti. »promocijskih pultov« v slovenskem paviljonu. V paviljonu razpolagajo s osmimi pulti namenjenih ti. Partnerskim paketom. Datumi za možno uporabo pa so sledeči:
AVGUST:
* pult št. 4 in 5 sta prva dva tedna v avgustu prazna
* pult podjetja Žito je prazen v avgustu in oktobru.
SEPTEMBER:
* pult št. 5 je prazen od 21. - 30.9.
OKTOBER:
* pult št. 4 je prazen od 16. - 31.10.
** pult št. 5 je prazen od 1. - 10.10. in od 21. - 31.10.
Na pultu si lahko organizirate promocijo slovenskega združenja ali posameznega podjetja, vendar je za pultom potrebna stalna prisotnost promotorja. Prijavite se morate na povabilo Javne agencije SPIRIT za partnerske pakete in skleniti dogovor. http://www.exposlovenia.si/pozivi
· Delegacije EU (Missions for Growth) in ostale delegacije
Evropska komisija bo za čas EXPO organizirala sedem gospodarskih delegacij iz vseh ostalih celin sveta. Od tega so bile do sedaj organizirane tri (Japonska, Mediteran in Kitajska). SPIRIT in MKGP ter ostali pa so do sedaj organizirali tudi tri ciljne delegacije.
· Programi Poslovnega centra EXPO v slovenskem paviljonu
Bilateralno gospodarsko sodelovanje med slovenskimi in tujimi podjetji je pomemben del slovenskega paviljona na EXPO MILANO 2015. V času trajanja svetovne razstave v slovenskem paviljonu deluje slovenski Poslovni center. Namen Poslovnega centra je, da na enem mestu ponudi slovenskim in tujim podjetjem vse podatke o potencialnih poslovnih partnerjih, poslovnih priložnostih, slovenskih ali drugih gospodarskih delegacijah, dogodkih Evropske komisije in ostalem dogajanju na EXPO Milano 2015. V Poslovnem centru se zbirajo vsi podatki o izvoznih priložnostih za slovenska podjetja.
Poslovni center je primerno mesto za družabne dogodke, srečanja, predstavitve in kulinariko. V prvih dveh mesecih se je na slovenskem paviljonu oglasilo 195 slovenskih podjetij in 311 tujih podjetij. Večinoma se podjetja pridejo v Poslovni center posvetovat, pogovorit s svojimi poslovnimi partnerji ali pa izvedejo predstavitev podjetja, izdelkov in storitev za posamezne ciljne skupine.
Vabljeni k sodelovanju in predstavitev svojega podjetja v času EXPO.
Kontakt:
mag. Bojan Škoda
Vodja Poslovnega centra
bojan.skoda@spiritslovenia.si
0038651 664 777
Aljaž Bernik
Asistent
businesscentre@spiritslovenia.si
00393914574927