Vlada RS je izdala Uredbo o spremembah in dopolnitvah Uredbe o določitvi finančnih uradov Finančne uprave Republike Slovenije. S spremembo in dopolnitvijo Uredbe o določitvi finančnih uradov Finančne uprave Republike Slovenije se dopolnjujejo določbe glede organiziranosti finančnih uradov. |
Spremenjene in dopolnjene so določbe v zvezi nalogami, ki se opravljajo za celotno Republiko Slovenijo iz določenega urada. Naloge s področja carinskih, trošarinskih in kmetijskih predpisov se bodo še naprej opravljale na istih mestih kakor doslej, organiziranje in vodenje teh nalog pa se bo opravljalo iz določeni uradov (prej v desetih carinskih uradih, po novi organiziranosti v osmih finančnih uradih), ki so te naloge pokrivali že doslej. Ker se bo vodenje nalog s področja carinskih, trošarinskih in kmetijskih predpisov opravljajo iz določenih uradov), se bo tudi vodenje nalog, ki se opravljajo za celotno Slovenijo sedaj po novem vodilo iz teh uradov. Dostopnost finančne uprave bo za zavezance ostala enaka. Tako se za zavezance glede komuniciranja z davčnim ali carinskim organom pri opravljanja formalnosti na uradih, razen imena organa, prav nič ne spremeni. Dodana je tudi določba po kateri lahko finančni uradi izvajajo postopke izvršbe, finančnega nadzora ter postopke o prekršku na celotnem območju Republike Slovenije. S tem se omogoči Finančni upravi RS večja učinkovitost ob smotrni uporabi virov na celotnem območju Republike Slovenije.
Vir: MF